F som i fridfullt, försmäktande, förlösande, förföriskt förälskad.

Hjärtat bultar i otakt
med trumvirvlar om vartannat

En timma har passerat
sedan vi lade på luren
Fyra timmar har passerat
sedan vårt samtal inleddes

Var ska jag göra av
alla känslor som rör sig
inuti mig
Jag måste få utlopp
måste explodera
som ett konfettiregn
på en karneval

Alla dina erkännanden
all uppriktighet
all vårt historik
och dina förhoppningar
om en gemensam framtid
Det snurrar i mitt huvud
och hjärtat har öppnat discotek

Dina ord måste vara sanna
ditt hjärta och intentioner - rena

Jag behöver Din kärlek
Jag behöver älskas utav Dig
Bara älska mig för den jag är
med allt vad det innebär
såsom jag älskar dig för den du är
så klarar vi allt

Jag kan älska varje del av dig
om jag får dig till min igen
Jag tror inte det är möjligt
att låta bli
Jag har verkligen försökt


Bli min
Jag vill ge dig allt mitt bästa
Jag vill ge dig allt jag har
Allt.


/Cassow

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0