Surrealistisk eufori

Igår när jag kikade i mitt postfack, fann jag till min stora förvåning något väldigt hjärtvärmande och speciellt däri, som jag inte mottagit på 10år: - ett tvättäkta kärleksbrev! Jag blev så oerhört glad, och såpass rörd att jag kände hur ögonen blev alldeles glansiga på mig.

Lite surrealistiskt känns det.
Tänk att jag får uppleva all denna lycka efter så lång tid i ensamhet...det kommer nog ta ett tag innan detta sjunker in. Just nu är känslan liksom som en otrolig dröm som jag är livrädd för att jag ska tvingas vakna upp ifrån vilken minut som helst. Men samtidigt så är jag totalt avslappnad i min älskades närvaro. 

Inne i kuveret låg så kärleksbrevet, och en jättefin och känslosam dikt på smörpapper, och dessutom en fin symbolisk gåva som jag lär bära runt halsen framöver...

På onsdag träffas vi igen, och är bara vi i hela 5 dagar. På min födelsedag på torsdag kommer hon bjuda mig på restaurang - bland annat. Jag är så otroligt saligt lycklig över att jag har fått F till min flickvän. Fantastiska, underbara kvinna! Jag har aldrig älskat någon så här djupt, och på så många nivåer...


 
 
 
/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0