Senaste från drömfabriken

4h risig nattsömn två dagar på raken, och uppvaknande ofrivilligt runt 5-snåret på morgonnen - WTF!?

Drömmarna tycks bli extra skruvade dock. En klen tröst.

Dröm 1: jag befinner mig i nån slags dåtid där mamma är dagmamma igen. Hon har en skitjobbig 3-årig unge som skriker, bits, spottas, kastar mat och sparkas enbart för att jävlas. Samtidigt så är han ett underbarn och pratar redan som en snobbig vuxen. När jag är ensam med honom i ett rum så säger han att han ska bli massmördare eller diktator när han blir stor, och att jag och min familj ska torteras långsamt till döds då (påminner till sättet om babyn Stewie i Family Guy). Sen slutar drömmen. Minns att ungen hade korpsvart hår, blek hy, ett överbett och rosiga kinder.

Dröm 2: Jag är på ett campingställe ihop med Trullsa. Hon går med mig överallt i illrött ledband. Jag går in med henne i en sån där toalett- och duschlokal. Jag är hatt- och solglasögonförsedd.
Jag är i behov av en dusch. Ser cirka 4 pers i duschrummet. Det står en blek, långsmall snubbe i en dusch, som gapar högt att han måste ha en cigg, och att han gör vad som helst för den som kan ge honom en - VADSOMHELST! Detalj: hans hår är som en stor torr buske trots att vattnet från duschen borde göra det nedtyngt, och hans ögon är stora och stirriga. (Tänk er Sideshow Bob från The Simpsons!)
Jag tycker iaf att han är klart obehaglig, så jag kliver snabbt in i en dusch - med kläder och hatt på, och med Trullsa fortfarande i koppel - bara för att blöta mig lite lätt. Går sedan därifrån, men säger till en kille som också lämnat sin dusch, att han ska passa sig för den där galne rökaren. Han tittar roat på mig (förståeligt) och när jag går ur lokalen så trampar killen avsiktligt på Trullsas koppel. Hon får panik och sliter sig loss och springer ut ur lokalen. Jag rusar efter. Alla garvar åt oss. Slut på drömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0