Kodat igen...

Fråga mig inte varför. Jag fick en ingivelse. Tror mig ha snyggat till formgivningen på sidan en smula iaf. Jämnat till och så. Och så har jag äntlingen kommit på hur jag ska få plats med mina inbäddade YouTube-videos(!) i mina blogginlägg. Det problemet har jag ju dragits med i ett antal år. Ibland är lösningen _för_ enkel för att man ska se den. Jag har hela tiden varit övertygad om att bloggen ska kodanpassas efter YouTube, men det går ju faktiskt att få YouTube att anpassa sig efter bloggen istället! Kan inte förstå att jag aldrig tänkt på att testa att skriva in en annan upplösning (480x320 löste biffen) på klippet vid inbäddningen. Ibland är mitt logiska tänk verkligen irriterande enkelspårigt...

Nu återstår bara att skriva om alla inbäddade YouTube-klipp i mina gamla bloggposter, till 480x320. Men det får göras någon annan gång. Eller fan vet om jag orkar. För vem läser denna bloggen liksom? Vad är poängen? :P

Nä, nu får det bli sängen här. *gäsp*

Godnatt.


/Cassow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0