Knackat kod igen...

Ja, det har kodats så det står härliga till här på bloggen. Tror jag suttit närmare 5½h denna gången. Och nu tror jag faktskt att saker och ting ligger positionerat som jag vill (med ett par mindre undantag). Det vart ett jävla bökande. Har kört bloggen genom alla webbläsare jag kan komma på - Explorer, Safari, Safari på iphonen, Opera, Firefox och Google Chrome. Bloggen ser identisk ut i alla. Men väntade mig inget annat heller iofs. Men skönt att veta ändå! : ) 

Färgschemat kan komma att ändras lite till. Är inte helt tillfreds med diverse länkfärger och så...men men - allt grovjobb är gjort nu. Är lite stolt över mig själv faktiskt. Sen får jag se om jag vågar peta in någon ny kod på bloggen framöver. Det känns som nästa naturliga steg iaf.

Jahapp. Nu är jag vrålhungrig och ska frossa järnet!



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0