Idag går en av mina barndomsdrömmar i uppfyllelse...

Om lite mindre än 16 timmar så sitter jag i gott sällskap inne i en maffig biograf, på bästa tänkbara sittplats, och njuter till den milda grad att jag får ståpäls och hamnar i euforiskt tillstånd, med ett leende som går från ena örat till det andra. I allafall är det vad jag hoppas och tror. Om det blir den sorts magi som jag hoppas på - om det blir som med LOTR-trilogin, så kommer jag fälla glädjetårar över att äntligen få se några av mina barndomshjältar 'livs' levande och perfekt porträtterade på vita duken. Mina förväntningar är skyhöga. Fallet kommer att bli hårt om filmen inte infriar efter alla lyriska recensioner jag läst ute på nätet, både från kritiker och vanligt folk.





Kommentarer
Postat av: Johan

Den kommer bli gryyyym!

2012-04-29 @ 00:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0