Dagens idiot-mail...

Från datingsiten Happypancace.com:


"Ämne: Hej 

Oh en asperger edition, precis vad jag söker. Går den att programmera om?

/Linnea"

------------------------------------------------------------

Jag svarar:


Ämne: SV: Hej  

Hej! Jag är den jag är, precis som du är den du är. Därmed inte sagt att jag är rigid och oförmögen till flexibilitet inom diverse områden. Man utvecklas ju ständigt, och förändras i förhållande till sin miljö och de människor man omger sig utav. Jag tycker din fråga är lite olycklig. För det första så är jag en människa av kött och blod, och därtill ganska känslosam. För det andra så kan det väl lika gärna vara du själv som är i behov av en s.k. "omprogrammering"? Eller det kanske helt enkelt är så generellt att alla kvinnor är ute efter att omprogrammera sina potentiella manliga partners? Hmm, kanske jag är en konspirationsteori på spåret här...vad tror du? Hur vill du programmera om mig? På vilket sätt är en asperger-edition precis vad du behöver? :P :)

/Claes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0