Beställt från Bokus idag

1  200 läckra rätter med kyckling - 19kr
1  Linas kvällsbok 1 & 2  - 19kr
1  Härliga pajer till middag & dessert - 29kr
1  Stjärntecknen talar om vem du är : tvillingarna - 19kr


Summa varor:   86kr
Fraktavgift 0.00


----------------------------------

Sweet deal! Kan inte gärna bli helt fel :)

Angående böckerna: Jag tror inte på horoskop, men däremot tror jag när du är född på året påverkar din personlighet i viss mån. Tror det kan bli någorlunda intressant läsning. 

Kokboksinköpen är jag lite stolt över. Jag är en vanemänniska, med kanske inte den mest varierade maträttsrepetoaren. Jag hoppas att lite kokböcker ska råda bot på det. Visserligen äger jag redan en fet kokbok som jag fått ta över från mamma. Men jag hoppas ändå att jag ska bli lite taggad av att ha ytterliggare recept tillgängliga. :)

Linas kvällsbok var en ren chansning. Läste några positiva recensioner, och tyckte det lät som att det kunde vara läsvärt. Om inte annat så kanske jag kan ge den till en av mina kusiner. Hon fyllde nyss femton. Å andra sidan så har jag inte uppfattat henne som en bokmal precis, så det skulle kunna slå helt fel med en fetingbok på över 500 sidor. Nåja.

/Cassow

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Pajer är ju aldrig fel. Ser fram emot att få provsmaka :)

2011-05-04 @ 16:52:22
URL: http://syrholen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0