Meep meep - Da do run run run, da do run run

Dagens jogg tog jag tillsammans med Martin.Vi sprang en annan rutt idag. 5,52 km på 48 min. Det var vackert väder med svalkande vind och jag  har med all säkerhet aldrig sprungit så långt som jag gjorde utan att stanna upp och  intervallgå.

Hastigheten blev: 08:42 min/km eller 6,9 km/h. Ingen superhastighet. Jag drog med all säkerhet ner Martins fart. Men jag skyller på att det var varmt, att jag sovi dåligt, ätit för lite frukost, hade på mig ett linne under t-shirten som var onödigt och att vi sprang i terräng med mycket uppförsbackar...blablabla. De där 5,52km kändes mer som 7 eller nåt sånt. Jag är stolt trots allt. Uthålligheten blir helt klart bättre och bättre för varje gång jag joggar.




/Cassow

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är grymt duktig!! :D



(länka gärna om du vill;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0