All I need



All I need is a little time,
To get behind this sun and cast my weight,
All I need is a peace of this mind,
Then I can celebrate.

All in all there's something to give,
All in all there's something to do,
All in all there's something to live,
With you ...

All I need is a little sign,
To get behind this sun and cast this weight of mine,
All I need is the place to find,
And there I'll celebrate.

All in all there's something to give,
All in all there's something to do,
All in all there's something to live,
With you
...

...

Det tog mig bara 12 år från det att jag laddade ner den 1997, tills jag listade ut vem artisten bakom låten var. Jag har haft låten liggandes skräpandes på min externa hårddisk under så lång tid, och hade inte lyssnat på den på flera år - liksom glömt bort den. Jag har aldrig hört den någon annanstans än via min mp3'a. Nu vet jag äntligen att det var AIR. Nu ska det bli intressant att höra om det finns något mer med Air att avnjuta på YouTube...

God morgon förresten. Jag väcktes av morgonsolen klockan 5. Tänker försöka somna om nu. Får se om det går.

/Cassow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0