Här är jag i morgon...



...Som jag längtat efter att få uppleva Rhodos. I åratal. Som jag tänker njuta av god mat, varma dagar vid beachen, solnedgångar och gränslöst vackra vyer i största allmänhet. Jag har lovat mig själv att ta massor av foton (bättre än detta) och att jag ska komma hem riktigt brun och fin.

Jag är så otroligt tacksam för att min familj tar med mig dit. 
Det enda som kommer fattas där nere är min andra hälft...
Kanske en dag...

Ta hand om er (och grattis igen Lisa!) och se till att njuta av sommar, värme och sol riktigt ordentligt nu när den äntligen är här! :)

Vi hörs och ses om en vecka! Kram

/Cassow

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så mycket Claes...

Hoppas du får bästa veckan där nere!! Massor med kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0