Lisa Lampanelli - LOL!

Hoppas alla hade en trevlig nyårsafton. Jag ska väl skriva något nyårsrelaterat senare, men here and now får ni hålla er till tåls och hålla till godo med Lisa Lampanelli. Jag får dock utfärda en liten varning för eventuella känsliga, pryda läsare. Det blir inte grövre än så här. Borat kan dra något gammalt över sig.

http://se.youtube.com/watch?v=k7Sp24TlWAM - jag kunde visst inte bädda in detta klippet på bloggen. Men kolla!

Råkade slå på Late Night with Jay Leno och fick se denna otroligt politiskt inkorrekta komiker för några minuter, vilket gav mersmak och nyfiket fick mig att googla henne, imdb'a henne och slutligen YouTube'a henne. Att hon ens vågar sig ut på gatorna i pryda USA är ett smärre under. Hon får mig att tänka på Roseanne Barr, fast Lampanelli är betydligt råare. Jag undrar om någonting är heligt att skämta om för henne. Jag tänker i allafall kolla in fler klipp med henne framigenom. Hon har potential att bli en favorit. Eller så blir hennes skämtstil gammal fort. För mycket av samma sak liksom. Jag vet inte. Jag skrattar åt henne här och nu, men jag har skrattat mer åt andra.
 


 

/Cassow


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0