I'll wait forever if I have to, for my special Somebody

I had her...or so I thought.



Att jämföra med 80-talets Somebody med Gore:



Vilken version är bäst? Båda är underbara men publiken 'stör' inte i den gamla.
Samtidigt så är det mäktigt med allsång. 80-talsversionen känns mer oskuldsfull, men det kan ju bero på att Gore såg mer oskuldsfull ut också. :P


Oj! Fann en riktigt stämningsfull , mer 80-talsdoftande (originalet är tidlöst) remix á la slowdance  på låten också som jag aldrig hört förut!



Nä, nu ska jag försöka somna om igen...ute ser jag gryningen i horisonten. Jag är välsignad med vacker soluppgång- och nedgång nästan varje dag här.

/Cassow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0