Du är den som skänker mig den allra största glädjen, I

Idag har jag haft en väldigt bra dag. Dock känns inte dessa saker helt lämpliga att fläka ut här. Men oavsett så är den största anledningen till mitt glädjerus faktiskt inte mina egna bedrifter, framgångar och hur mitt liv på relativt kort tid får mer och mer livskvalité, även om dessa gör mig väldigt glad också (för att inte säga stolt och vital), utan källan till min glädje kommer från att jag fick höra din ljuvliga änglaröst i nästan 40 minuter över telefon. Du lät så glad när du ringde mig och det var min röst som gjorde dig glad, och din röst hade precis lika stor effekt på mig. Jag värderar det så otroligt högt!

Jag kämpar på med min långsiktiga förvandling till ett bättre jag, inte bara för mig själv utan för oss - för gemensamma drömmar , löftesrika ord (som motiverar och stärker mig - ger mig hopp)och kärlek som brinner i mig lika starkt idag som någonsin; ända sedan jag pratade med dig över msn i 17timmar i sträck, i vårt andra samtal, och jag föll för dig, för 1år och cirka 4 månader sedan. Givetvis föll jag i praktiken när vi sågs i Gbg en månad senare, men jag hade redan på förhand på känn att du var den speciella tjej jag väntat hela mitt liv på. Och det har du fortsatt att bevisa för mig tusen gånger om minst, sedan dess, finaste I.

Jag väntar, längtar, väntar och längtar lite till, efter dig.

/C


Kommentarer
Postat av: Ingunn

Aww... du får meg til å gråte

2008-11-12 @ 01:03:45
Postat av: Ms Sunshine

vad gulligt skrivet! =) härligt att ni är funnit varandra.



längtan och att jobba mot att kunna ha en bra framtid ihop - vet jag om och känner precis likadant med min pojkvän. jobbigt att ha mil emellan och att längta efter någon. jag hoppas vi alla fyra slipper det snart.



visst låter det helt upp fckat mycket med 11 kapitel på en vecka? det är för två kurser som ska vara 50% var men det känns fan mer som 100% på båda. vet inte riktigt ännu hur jag ska få detta att gå ihop(??)

2008-11-12 @ 06:04:43
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0