Big (boobs) in Japan




 

Visst är det trevligt när man blir bjuden på mjölk och kakor? Jo, men vad har det med ovan klipp att göra? Jo, om man plusar ihop klippet med denna artikel så kan man konspiratoriskt dra en eller annan slutsats kring bakomliggande motiv, och ana att de tilltänkta konsumenterna till dessa kakor är en helt annan målgrupp än man först utgått från. Alphaville's Big in Japan faller hursomhelst i ett annat ljus... Tänk att jag aldrig sett videon till denna 80-talspärla förrän idag. Den får mig nästan att skämmas...i dubbel bemärkelse. :D

 

Big manboobs in Japan! Alright, pay and I'll stay out of sight, it's so easy when you're big in Japan. Oh, when you're big in japan...

Vad vore mer passande än att avsluta detta inlägg med detta klipp:

 

C is for C-cup cookie, that's good enough for me! Eller ehehehe, hur var det nu? :D

Pojkar och flickor med hyllkomplex (eller kanske huvudsakligen i omvänd ordning - jag vet inte längre, jag blir SÅ förvirrad!), det är dags att börja direktimportera de fantastiska mirakelkakorna från solens land i öst! Eller....inte. Oh glorious titties...

/Cassow


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Ingunn

http://www.youtube.com/watch?v=IR1GAnmNrys

2008-11-24 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0