Hur kunde jag missa att himlen är oskyldigt blå för kärlekens skull

 



 

Ja säg det... Cirka 6 timmar kvar tills Norska tåget anländer till stationen nu...dags att börja städa i mitt krypin kanske. :)
 
...

Det slog mig just att jag tycker att Jon Andersons röst påminner en del om Ted Gärdestads. Eller vad tycker ni?

 

...Fast till skillnad från Ted så kan Jon Anderson vara cheesy i sin klämkäckhet till den milda grad att man blir spyfärdig...jag ryser av obehag till denna video. Fattas bara att han börjar sjunga Combaya, my lord, combaya... :P



 

...80-talet när det var som allra sockrigast. Yuck.

/Cassow

Kommentarer
Postat av: Martin

Men skoja att jag blir avundsjuk! Lyllo, som får träffa den du älskar.. Själv avlider jag.
Ha en skön vecka!

2008-06-04 @ 15:33:01
URL: http://teksas.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0