"Här kommer lyckan"

Om cirka 13 timmar närmare bestämt. Då är det vi igen, och ingenting och INGEN från omvärlden kommer tillåtas att ta sig igenom vår kärlekskokong under en veckas tid. Det är bara vi - jag och min älskade I. Och jag ska älska varje vaken minut tillsammans med henne, ta tillvara på allt det fantastiska vi delar. Vi behöver det här. Har behövt varandra under så lång tid utan att kunnat mötas fysiskt. Men nu är denna smärtsamma långa väntan strax över. Den slitna klyschan "Jag har älskat förr, men aldrig så här djupt - aldrig som nu", är i högsta grad sann. För det finns just ingenting att ifrågasätta i mitt hjärtas röst. Jag har heller aldrig varit högre älskad, såväl i ord som handling. Jag är inte komplett utan henne. Det finns ingen som hon. Ingen annan som kan ge mig just det hon ger av sig själv till mig, och det är det bästa jag någonsin upplevt. Ingen och ingenting kan slå det vi skapar tillsammans.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta. Men det får räcka så här. Jag ska vara utvilad tills hon kommer hit, och hinna städa lägenheten och köpa hem lite förnödenheter. Ta väl hand om er mina vänner.
 

  


/Cassow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0