I vårt FRA'ggelberg!




Alltså denna video är så jävla upplagd för att förvandlas om till en anti-FRA-låt.
Jag hoppas verkligen någon duktig nappar. Jag skulle nog kunna komma på en hel del idéer för egen del. Kanske jag publiscerar en egen text baserad på vinjetten imorgon.

Det enda kruxet här är att jag känner mig lite taskig som använder mina hjältar från barndomen
i en kampanj för att parodisera FRA-mörkermännen (som jag är väl medveten om att de är människor de också, som 'bara' gör sitt skitjobb - d.v.s. spionerar på oskyldiga svenskar!).

Men jag tycker det passar riktigt bra annars. FRA'gglar som gömmer sig i hålor och spionerar och lägger näsan i blöt varhelst de får lust.
Och olika FRA'gglar kan representera olika personer i alliansen. Med tanke på att moderater liknats vid muppar tidigare utav det röda blocket, så är jag väl inte helt fel ute och seglar i allafall? ;-)

/Cassow 

Kommentarer
Postat av: Linda Lundahl

Läste precis ett inlägg som löd "Stekare mot FRA - utläggningen"

WTF?! Det verkar vara rätt seriöst dessutom. Kolla själva: http://www.finest.se/userBlog/?uid=6&beid=1009278

2008-07-02 @ 02:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0