Kärlek över landets gränser

Jag älskar Ingunn, Ingunn älskar mig. Jepp! Det är allt ni får veta just nu. :) Let's keep it simple. Är inte redo att fläka ut mitt numera harmoniska liv stort inför alla - not yet anyway.
Ok, ok. Jag kan faktiskt uppriktigt och helt sanningsenligt säga att jag aldrig varit lyckligare någon gång med någon tjej, och att hon är det finaste jag vet. Jag har funnit min idealkvinna (faktiskt var det hon som fann mig först). My precious. Min skatt (and so on i all oändlighet). 18 dagar kvar tills vi träffas nu...

/Claes


Kommentarer
Postat av: Ingunn

Awwwwwwwwwwwwwwww.. :)

2007-07-31 @ 06:11:12
Postat av: Viggster

yup UUUUUBER awwwww ;o)

2007-08-16 @ 00:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0