Fasth, vahettere, jag vet inte...

Golf är kul att spela, men totalt ointressant att läsa om och se på tv. Kass överblick bäddar för ett sömnpiller.
Men idag fick jag syn på den här rubriken och kände instinktivt direkt att här fanns material till dåliga, billiga skämt. Och då menar jag DÅLIGA/BILLIGA. Men är man trött som en annan efter en natt med 2x2 timmar med konstanta mardrömmar, så skrattar man desto lättare - och åt sina egna skämt.
Det känns dock som perfekt stoff för (ojämna, oftast rätt sunkiga) Hey Baberiba. Tänk er bara en reporter som kunde klippas in och över den ordinare intervjuaren i artikeln.

Fasth: "Jag är i mitt livs form"

Reportern: Fasth form? Jag tycker annars att det verkar flyta på rätt bra för dig.

Fasth: "Det känns som jag blev rånad. Jag spelade hur bra som helst när ovädret avbröt tävlingen och efter det tappade jag. Självklart är jag nöjd med att komma tvåa men det känns ändå surt, säger han."

Reportern: Eller också kan du ju lägga ner den dåliga förlorarattityden och helt enkelt erkänna att du Fasth'nade i bunkern.

Reportern: "Hur laddar du inför British Open?"

Fasth: "Jag ska ha en veckas semester nu och försöka vila upp mig lite. Jag ska gå på konsert med Per Gessle. Annars ska jag göra så lite som möjligt"

Reportern: Du ska inte Fasth'a något alltså?



Fore! Schwing!

/Cassow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0