Könsstympa asen

Alltså. Jag blir komplett loco av ursinne när jag läser detta. Det är vid sådana här händelser som demokratiälskande, liberala pacifist-Claes blir som förbytt och nästan förvandlas till en adrenalinpumpande vigilante, som ignorerar statens våldsmonopol och maskerar sig för att dra ut i natten, för att så söka upp gärningsmännen och skipa rättvisa med en rostig slö mecheta-kniv eller järnrör. Jag verkligen kokar över. Om det hade varit min lillasyster som hade utsatts för ett övergrepp så skulle jag knappast kunna undgå att genomgå full förvandling och bli en jävla mercyless terminator. För inget straff som utmäts av moder justicia i en domstol kan någonsin vara tillräckligt. Jag skiter i om det är det blinda hatet som talar, för i det råa känslokalla samhälle som vi lever i idag, rår inte rättegångar, samhällstjänst, fängelse eller psykriatiska kliniker sig på de avskum som på något obegripligt sätt manifesterar sig och förstör andras liv.

Det finns bara en sak som de där avtrubbade asen förstår sig på, och det är fysisk smärta. Tro inget annat. Jag förstår inte hur vi orkar se oss själva i spegeln, när återfallsförbrytarstatistiken ser ut som den gör. Nej jag har inga siffror att vifta med, men om du ser på nyheterna på tv eller läser i morgon-eller kvällstidningarna, så vet du att det är fullkomligt år helvete med kriminalvården i Sverige idag, inom alla instanser.

Jag lovar att det var mer ordning och reda under grottmänniskornas tid. Jag tror ärligt inte att männen på den tiden kom på den psyksjuka tanken att gruppvis våldta enskilda värnlösa flickor eller kvinnor (möjligtvis i fejder mellan stammar). Om om det skedde inom de väldigt slutna stammarna, så vill jag tro att dessa män fick sina rättmätiga straff, och om de hade riktig tur, endast blev uteslutna från stammen/flocken, istället för att bli stenade och huggna i småbitar.

Riktigt så långt som dödsstraff behöver vi kanske vi inte gå idag. MEN, jag tycker fanimej att en misstänkt sexualbrottsling som man säkrat alla nödvändiga bevis på, har förbrukat rätten att få behålla sitt könsorgan och ha sex i framtiden. Det ska avlägsnas pronto, utan lokalbedövning, och sedan eldas upp i masugn inför gärningsmannens åsyn - typ. Kom inte till mig och predika om att man inte ska sjunka lika lågt som de dessa less than animals (ingen djurart sysslar med gruppvåldtäkt mig veterligen) -monster som smyger runt som tickande bomber där ute i samhället bland skuggorna. De är inte värda någon empati alldeles oavsett hur hemska barndomar de upplevt. Det är bara en ren bortförklaring ingen legitim ursäkt. Vad de än fått utstå så har de ingen rätt att projicera sitt hat på oskyldiga människor. En våldtagen kviinna (eller man - ja det förekommer trots allt) blir psykiskt traumatiserad under åratal, kanske hela livet efter en våldtäkt, och kanske aldrig kommer kunna njuta av sex igen med en älskad partner - i synnerhet inte om underlivet är helt förstört. 

Vi skickar in sexualbrottslingar till fängelser eller ger den kass psykvård under kanske 2-5 år, och de kommer ut ännu värre än innan. Som det ser ut idag så är straffskalan strängare mot narkomaner och langare än mot sexualförbrytare och mördare. Det är ÅT HELVETE! Fatta att det inte hjälper att höja straffen alltid heller. All statistik talar emot det. Som det ser ut idag så är fängelsena överfyllda med massa drogmissbrukare som under sin fängelsetid ändå lyckas få sitt knark insmugglat. Dessa människor ska inte ha annat än husarrest med fotbojja, alternativt läggas in på riktiga drogavvänjningskliniker. Gör plats för sexualförbrytarna och mördarna, och sluta för helvete upp med att servera dem varmrätt, för och efterrätt som om de bodde på Hilton eller någon jävla rekreations-spa och belönades för hårt slit.

Jag skulle kunna säga så mycket mer om detta, men det får räcka för den här gången. Jag skrev egentligen det här inlägget i torsdags, men sedan slutade blogg.se fungera under ett antal timmar, och jag trodde att hela inlägget försvunnit. Det hade det lyckligtvis inte, men ändå gick text förlorad, and that makes me pisst and tired.

/Cassow 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0